Fylld dag

Jag fick lite sovmorgon i morse och klev upp efter det barnen gått iväg till skolan. Jag är så trött nu, gissar att det gråmulna vädret påverkar, vill verkligen ha snö nu!
Det är inte kul att halka runt och bli plaskvåt om fötterna när jag och gåvän promenerar i skogen. (Fast lite kul är det att plaska..;)
 
Jag fortsätter att sortera och hitta nya bra förvaringsplatser till de grejer som dykt upp här hemma då vi flyttat om.
Satte upp tavlorna med motiv från Skellefteå förr, igen i trappen. Tänk det var åtta år sedan vi tog ner dom då vi tapetserade...
 
 
Stekte plättar till middag på Emmas begäran.
 
 
Har också hjälpt Emma att städa ur vår klädkammare som hon och en kompis lekt i olovandes för sjuttioelfte gången.
Nu får alla extrakuddar och extratäcken plats där. Tidigare hade vi dom i dagbädden i gästrummet, men vill inte ha dem ute i ladan där dagbädden nu står.
 
Tvättat, vikt undan tvätt och varit läxhjälp har också fyllt min dag, så sysslolös har jag inte varit.
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0