Familjemys

För någon dag sedan sände jag iväg ett SMS till Mikael och Maria om att nu måste vi ses snart och det resulterade till att de kom på middag ikväll. Härligt, alvarligt, högt, lågt och alldeles underbart, blev resultatet i snacket. Gillar och respekterar deras resa i livet, tänk att de har köpt hus och ska vidare i sitt liv! Stort och härligt.
 
 
Lisa kom också hem och åt middag med oss. Gillar att vi blir många runt bordet igen..
 
Imorgon ska vi på kalas hos Lisa, hon fyllde ju 21 i fredags. Gillar hennes önskan att få umgås och bjuda in till fika i hennes nya hem, gillar hennes försök och önskan att få ses och återgälda den omtanke hon fått...
Hon har bjudit in alla sina mor och farföräldrar, de är ju många i hennes värld...
Vi kallar dem ju gärna extra/plast/låtsas osv...
 
Jag har ju haft en knepig uppväxt stundvis, men mina barn har ju då genom mig också fått en knepig uppväxt...att jag dessutom skilde mig ger ju dom ett handikapp i uppväxtmiljö...tänker jag...men det har ju blivit rätt bra ändå.
 
Kram.
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Spännande! Vars bär det av för dem?

Svar: Kåge:)
Annica

2014-12-01 @ 20:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0