Turkiet

Vi har det bra här i Turkiet! 
Idag tog vi en taxi bort från vårt bekväma hotell till det gamla Side. Jag tycker att det är roligt att se lite kultur när man är ute och reser, men idag var det mest jobbigt och varmt.

Det var en varm och svettig taxiresa, eftersom temperaturen når 35 grader, när man sen kom fram så slogs varenda en av alla butiks och restaurang ägare om en minut av ens tid. Köp min dricka, köp min mat, titta på min meny, please listen one minute .... 
Vi åt i vart fall en god lunch där på en restaurang som Detur rekommenderade  och inkastaren charmade Emma med en snyggt vikt pappersros.

Borta bra men hotellet bäst! Nu sitter vi i skymningen och njuter av livet efter en god middag här på hotellet och inväntar minidisco och kvällens show. De har bra underhållning varje kväll.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0