söndag

Det är helt otroligt vad fort man kan "sunka" ner ett hus om man skippar de vanliga rutinerna, som då man är sjuk till exempel.
Det tog mig en stund i morse att komma ifatt med diskning av kastruller, sodastream flaskor och röj på bänkytorna. Sen har jag påbörjat tvättstugeröj!
 
I eftermiddag var vi och uppvaktade ett kusinbarn som har konfirmerat sig. Roligt att få träffas och prata bort en stund med släkten och gott var det att bli bjuden på smörgåstårta.
Mor och Ulf har bytt upp sig några årsmodeller på sin Volvo och kör nu V70. :)
 
Efter middagsmaten skolade jag ut lite tagetes och påbörjade uppfyllningen av min fjärde frigolitlåda. Det känns så berikande att kunna fylla trädgården sen med dessa färgklickar.
Ser att mina petunior har börjat blomma redan och fascineras över växtkraften.
 
I morgon börjar en ny tid här hos familjen Grenholm då Jörgen börjar om att jobba och jag fortfarande går hemma som arbetslös, fast allt annat än sysslolös. ;)
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0