Shopping

I dag har jag varit ner till stan för nödvändig och mindre nödvändig shopping. Behövde fylla på min garderob med lite linnen, underkläder och ett par tights.
Sen var min största önskan att hitta en klänning och det gjorde jag faktiskt också, till och med den perfekta klänningen. Jag är väldigt nöjd över den.
Dessutom hittade jag en fin vit kofta som gör att jag kan använda en annan klänning som inte var lika perfekt som dessutom bara har hängt i min garderob ett tag. Hittade mig en bra bikini också så jag är så lycklig över alla mina inköp, supernöjd faktiskt.
 

Efter maten gick Jörgen ut och fortsatte med att tvätta huset och jag har tvättat av trädgårdsmöblerna som ska få en ny svart lasyr på sig snart.
 
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0