Målsättning

Det gäller att hitta olika vägar till att peppa sig själv till att ta itu med något varje dag. Igår var min målsättning att fixa undan tvätten och måla klart på övervåningen. Hur gick det då?
 
Jag hade en sån där "pmsgråtdag" igår och kände mig väldigt låg och opeppad, men hade fixat tvätten i vart fall när min "gåvän" ringde och jag nappade på en promenad.
Tänka sig vad skönt det är att promenera och samtidigt få en chans att ventilera sina tankar med en go vän.
Jörgen hade fixat middag medans jag var borta och sen blev det äntligen målning. Blev inte helt klar men det ska jag fixa nu.
 
Tänk vad bra det går då man sätter upp mål för varje dag...
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0