Den här vikten

Innan jag och Lisa åkte till Girona och Barcelona, hade jag ju kommit igång riktigt bra med kosten och min viktnedgång, men sen föll jag tillbaka på gamla spåret igen och gick upp alltihopa. :(
 
Men jag mår inte bra i min kroppshydda och vill gärna komma mig ner lite smidigare till marknivå i sommar då ogräs ska rensas i trädgården.
Så den här veckan har jag tagit tag i matbiten och försöker äta nyttigare och minska ner på kolhydraterna.
Äter min egen musli till frukost. Den innehåller torkade blåbär, solrosfrön och pumpakärnor.
 
 
Inser att man måste tänka långsiktigt när man vill ha ett lyckat resultat.
 
Annars då? Ja inte är det många knop jag gjort här hemma de sista dagarna, men familjen har fått komma upp på väggen igen.
 
 
Kram.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0