Alla lite halv sjuka

I vårt hem råder lata dagar och många har symtom av den här förkylningen jag drabbats av. Gissar dock att det är jag och Pontus som har drabbats värst med lite feber, halsbesvär och hosta. Men Jörgen och Emma har också drabbats av ökad trötthet och känslan av utmattning.
Det är så typiskt att bli sjuk just då man har så mycket planer och tankar på att kunna utnyttja tiden på bästa sätt.
 
Nåja, vi har det trots allt riktigt bra! Vi har tak över huvudet och lever inte under någon press och hot för tillfället. Livet är ju alltid en prövning för oss alla!?
Vad spelar några dagars sjukdom för roll i dagens europeiska samhälle!?
Absolut ingenting!!
Vad jag försöker knyta an till är kvällens TV sända humorgala, för världens barn, som gjorde att jag tog steget och blev världsförälder.
Du kan också bli det!! Skicka bara ett SMS till UNICEF. 72401.
 
 
Annars då? Jo, jag har inte orkat mer än nödvändigt och har nördat ner mig i soffan med diverse telefonspel. Ute har det haglat och varit typiskt aprilväder.
 
 
Sen har jag fått bildbevis på att söta barnbarnet är tidig i sin utveckling och faktiskt tar sig krypandes framåt på mage, trots sin ringa ålder på drygt fyra månader.
 
 
Han är så lik sin mamma!
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0