Vägskäl

Nu har jag varit sjukskriven i två veckor och mår ganska bra så länge jag fokuserar på något annat än jobbet. Tyvärr finns det dock alltid plats i mitt huvud för lite grubblerier ändå, men att ha fått rå om Johanna, Erik och Elton i dryga veckan har dock underlättat massor.
Vi har samlats hela familjen så ofta det bara går och jag har njutit av att vi hjälpts åt med storhushållets alla uppgifter som t.ex tvätt, städning, matlagning och inköp av ingredienser.
 
En dag åkte vi ner till stan för ett besök hos Jörgens familj och Elton fick träffa sin bonusfarmor.
 
 
Ibland var Johanna och Erik iväg på egna besök till någon kompis och till mormor Astrid. Det är ju faktiskt så att på Johannas pappas sida är det fem generationer.
 
Elton - Johanna - morfar Hans - farmor Inger - mormor Astrid.
 
 
Mormor Wiola och Ulf var också här för att gosa med Elton. Fyra generationer.
 
 
Alla vill hålla, gosa och jollra ...
 
 
I morgon ska jag ta itu med lite jobbiga saker som orsaken till min sjukskrivning där jag verkligen har kommit till ett vägskäl, sen har jag lite andra måsten angående bilarna som är skrivna på mig..
 
Kram.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0