svårt

Det har varit en lugn och soft hemmasöndag för min del idag. Redan igår bestämdes det att resten av familjen skulle fara iväg och åka slalom idag.
Blev lite ändrade planer i morse, då en supertrött tjej hämtades hem från en kompis och hon "orkade verkligen inte" åka slalom efter övernattningen.
Jörgen och Pontus, tillsammans med grannarna åkte iväg till Valsberget och Emma har vilat framför TV hela dagen.
 
Det enda vettiga jag gjort idag är att koka en gryta till middagen, långkok passade mig bra idag.
Jag har också provat lite kläder inför Barcelonaresan. Finns det mesta i min garderob, behöver komplettera med skor och något extra linne.
Sen önskar jag hitta en skön, fin sommarklänning, vilket inte är lätt till min kroppstyp. Har ägnat kvällen till att söka på nätet och shoppade en till sist på ellos.
 
Håller tummarna att jag passar i den.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0