Stort steg

Idag har jag tagit ett stort kliv i mitt liv och med mina livsval. Jag har sagt upp mig!
 
 
Nu gäller det bara vilken ny väg jag ska välja i mitt liv.
 
Att säga upp mig är ett noga övervägt beslut jag har tagit och fullföljt idag här på förmiddagen. Jag väljer att uttrycka mig som om det är jag som har sagt upp mig, men det är precis motsatsen som kommer att stå på alla papper.
 
Tack alla ni som på något sätt stöttat mig i mitt beslut och ett särskilt tack till en arbetskamrat som gav vettig vägledning hur jag skulle gå till väga. Tack!
 
Kram.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Skönt att du kommit fram till ett beslut! Det är inte värt att gå och må dåligt på jobbet! Det är ju trots allt där man tillbringar den mesta tiden! kram ❤

2014-03-10 @ 16:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0