Selfie

Jörgen och de små åkte iväg till Jörn för lite slalomåkning på Storklinta. Själv har jag skrotat runt och sakteligen försökt med att fixa till mig lite inför kvällen, ska nämligen ut och äta med jobbet.
Kanske borde säga före detta jobbet och det är ju därför det ska ätas, vi ska nämligen avtacka alla som slutat vilket inkluderar mig också då.
 
Försökte mig på det här som är så populärt bland alla unga Twittrare och Instagramare, nämligen att ta en selfie. Kort på mig själv alltså. Delar med mig till er här på bloggen, men inte skulle jag vilja lägga upp de offentligare än så.
 
Hahaha ....
Finare är då söta lilla Elton och hans mamma som jag gjorde en kollagebild på.
 
Kram.
 

Kommentarer
Postat av: Johanna Lidman

Hot mama!

Svar: Skulle vilja säga Hot mamas!
Annica

2014-03-22 @ 22:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0