onsdag

Jag fortsätter med mina promenader och är så glad att min "gåvän" lockar med mig ut. Annars då? Vad gör jag av all min tid?
Än har jag inte känt mig så sysslolös, för behovet av vila har varit ganska stort. Sen har mor och Mikaels födelsedagar gett mig lite sysselsättning i form av bak.
Har också äntligen klarat av att läsa en bok, klarat av att koncentrera mig och bli uppslukad av en fantasivärld, det är en härlig känsla.
 
Tillbaka till Mikael. Tänka sig att den fantastiska lilla killen har gått och blivit hela tjugofyra år!?
Mikael bjöd in oss och Marias familj på supergod middag och vi fick chans att umgås allihopa.
Tack för en mycket trevlig kväll.
 
 
        Ta glädjen som en chans, fast livet inte alltid går som en dans.
    Men det behövs ju svarta moln visst, att du kan se härliga solljuset
         till sist. Försök att inte bli bitter, livet är ju gjort av så mycket
                     vackert, kärlek och hjärtans kvitter.
  
 Kram.
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0