Det där livet och meningen...

Jag ryckte upp mig lite idag och plockade undan lite, samt dammsög.
 
 
Trist att bordet är förminskat till sex platser från tolv......
 
Fick också ner fröerna som borde ha varit gjort för länge sen....
 
 
Men det bästa av allt var att min "gåvän" ringde och jag valde att gå ut och gå trots att soffan och "powernap" hägrade....
 
Någonstans börjar fakta och konsekvenserna av min uppsägning att "slå mig"...
 
Det här livet är bra knepigt ibland kan jag bara konstatera, men jag ångrar absolut inte mitt val! Jag känner att det var ett klokt och bra beslut, men vad gör man av all extra tid som man får? Vart hittar man energin som man tar fram då man inte har tiden och måste pressa sig att orka och hinna...!?
 
Sug på den en tag...KRAM.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0