sex månader idag

Idag har jag verkligen njutit av att vara mormor och skött, vyssat, matat och lekt med Elton. Han fick också följa med till Hälsocentralen när Pontus skulle lämna lite blodprover. Johanna och Emma stannade hemma och plockade undan lite.
 
Elton har fortfarande feber och när jag tempade honom på eftermiddagen visade termometern 38,5C. Vid ett tillfälle somnade han så skönt i min famn.
 
 
Johanna har haft besök idag utav en tjejkompis. Tjejerna har snackat och pysslat med att lägga pärlplattor medans jag myst med Elton.
 
 
Efter middagsmaten var det dags för en promenad med min gåvän och Johanna och Elton ville följa med.
 
 
Jag har haft en mycket bra dag och det har nog mormors lilla hjärta också haft.
 
 
Kommer verkligen att sakna dem då de åker hem imorgon.
 
 
Kramisen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0