Känslomässigt jobbig kväll

Ibland är man inte överens med personer som man borde vara överens med och då är det viktigt att lägga alla kort på bordet och verkligen vara ärlig i sin åsikt. Ikväll var jag i en sådan situation där allt blev fel och tyvärr kommer det aldrig att bli helt bra igen då en av tre inte vill vara ärlig och säga rakt ur sitt hjärta vad den känner.
 
Så himla ledsamt det känns och mitt hjärta är för evigt sårat - en chans att reda ut saker gled oss ur händerna.
 
Idag är det också en sorgens dag för många då en far/morfar/farfar/bror förlorade sin kamp mot cancern.
 
Givetvis saknar jag min far så mycket mer sådana här dagar.
 
 
Kram.
 

Kommentarer
Postat av: J

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

2014-06-06 @ 16:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0