Smådjävlarna har överlevt!!

Idag har jag haft trevligt besök av en god vän, jag åkte ner till stan och hämtade henne vid elva. När vi kom hem så bad Pontus mig att luskamma honom igen och den kammningen slutade med 0 i lössfynd.
Däremot så fann vi en liten jäkel i Emmas hår och när jag skjutsade hem min vän så köpte jag mer lusmedel  och har i kväll kammat igenom Emmas tjocka hår bena för bena med luskammen utan att hitta fler löss, tack och lov.
 
 
Sen blev det att gå igenom håret en gång till bena för bena men nu sprutandes lusmedel i varje bena. Som extra förstärkning mot lusdjävlarna så la vi ett hårband av plastfolie för att kväva eventuella levande kryp!
 
 
Nu vill jag inte ha några mer kryp i mitt hus! USCH!!
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0