Kalas

Målade en stund på förmiddagen, sen lunch och en dusch innan vi for iväg på kalas till Emelie och Alva. Innan kalaset var jag och tittade till pappa och där hade det vissnat bort det mesta i blommväg. :(
 
 
Efter kalaset så valde jag ut två nya plantor och Magnus köpte dom och sen åkte vi och planterade ner dom.
 
 
Vi lyckades att hitta av en ganska regnfri stund och ett uppehåll i åskovädret som drog in över Norrlandskusten. Fy vad det blixtrade och dundrade och regnade!!
 
 
Sen åkte jag och barnen direkt ner till stan och hälsade på farfar och Jörgen som redan var där, jobbigt möte för barnen och tårar trillade. Känslosamt!
Sen åkte vi till farmor och Elain för att hämta dom och äta middag ute. Blev Kebabtallrik på Tre Kronor.
 
 
 
När vi sen kom hem så såg jag att det även har regnat och stormat här, när åskovädret drog förbi.
Funderade om det nya altantaket läcker för allt var blött som vi lämnat under dess skydd.
 
 
Men vattnet har helt enkelt blåst in!
 
Kramisen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0