what to say

Hur duktiga är inte mina "små"!? Både idag och igår fick de klara sig själva en stund på aftonen. Vilket medför att fixa sig middag och stöka bort i köket efter sig, vilket de gjorde med bravur! Igår var jag ju inte hemma förrän efter sju och idag vid klockan sex.
Köksbänken hade bara lite smulor på sig, för disktrasor är nog alla barns skräck!?
 
 
Jörgen gav mig ett uppdrag, eller kanske ska man kalla det för utmaning, innan han åkte ner på konferens...¨
"-Det skulle inte förvåna mig om du både hinner med att måla klart uppe, lägga pussel och jobba medans jag är borta!"
Pussel har jag lagt, men är inte klar och väggarna är färdigmålade uppe i hallen, men inte dörrarna och listerna och jag har givetvis jobbat på ICA de timmar som är mina. Så visst har jag hållit igång..
 
Sen är det mer eller mindre bestämt att jag åker ner till Johanna och lille Elton nästa helg. Erik kommer inte att vara hemma så det blir mycket egentid vi får med varandra mor och dotter + barnbarn.
 

Han är så fin mormors lilla plutt!
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0