Jobb, jobb, pussel och träningsstart.

Måndagens jobb gick bra, för om man klistrar på ett leende på läpparna så blir det på riktigt tillslut. Jag har bestämt mig för att fokusera på mig själv och lyckan detta nya år. 2014 ska bli mitt år.
Efter jobbet så slipade jag väggarna uppe i hallen och efter jag stökat undan allt med det så började jag lägga mitt nya pussel. (Fick ju ett i julklapp.)
 
Tisdag var det dags för jobb igen, hade bytt arbetsdag med Veronica för att barnen skulle få slippa vara själv på morgonen idag.
Jörgen åkte nämligen ner till Stockholm och konferens i morse och blir borta till på fredagkväll.
Hur som efter jobbet igår gjorde jag likadant som efter jobbet i måndags, men slipade väggarna klart den här gången. Sen tejpade jag skyddsplats på golvet innan jag fortsatte med att lägga pussel...
 
   
 
Och vet ni vad!? Jo jag kom äntligen igång och körde ett träningspass nu på morgonen, så himla skönt. Kan bara säga att jag har varit en riktig latmask alldeles för länge nu.
 
Sen klurar jag lite på hur jag ska kunna klämma in en träff snart med det här paret...
 
 
Jag saknar verkligen att ha dem nära nu!
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0