Hemma igen.

Nu är jag hemma igen till ett svinkallt Norrland. Usch för temperaturer som understiger -20 grader, det är lite för KALLT!!
 
 
Vi har haft en underbar mormor/mamma helg tillsammans jag, Johanna och lille Elton. Vi har hunnit med mycket mys.
Johanna fick sovmorgon både lördag och söndag, eftersom då jag vaknade "knyckte" jag honom nyammad från henne.
Elton är en riktig "gnorkis" och tycker det är lite jobbigt det här med att bli av med all extraluft som kommer ner i magen vid måltiderna. Han skriker inte och är absolut inget kolikbarn, bara lite gnorkig.
Vi var en sväng in till Täby för att handla min Åhlens lampa, den som jag såg sist vi var ner till Stockholm och tänkte köpa den hemma på Åhlens istället för att fylla bagaget på bilen, men som givetvis inte fanns hemma i Skellefteå. Suck!!
Men nu är den hemsläpad som handbagage på flyget.:)
 
 
Innan vi begav oss till flygplatsen så hade jag ett förtroligt samtal med lillprinsen....(Han lovade att komma och hälsa på mormor snart.)
 
   
 
Kramisar.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0