Vedstapling

Med en ljudbok i öronen har jag jobbat på hela dagen med att stapla ved. Minst hälften är nu gjort och det känns bra att det har räntat undan från högen.
 
 
Jörgen har målat och nu är det inte mycket kvar av det arbetet heller. Det gröna är helt färdigmålat, i vart fall utav det vi har bestämt oss för att hinna med den här sommaren. Baksidan av uthuset ska vi ta till våren.
 
 
Tänka sig vad den här sommaren har rusat förbi. På tisdag börjar barnen om skolan igen och vardagslunken är igång för alla utom jag. Men jag har en vag plan som rör min framtid, något som jag inte riktigt vill berätta för er om ännu.
Ni får ha lite tålamod.
 
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0