Underbart är kort

Jag borde egentligen sova mer och njuta av inga måsten, men nu då Johanna och Erik är här kan jag liksom inte somna om då jag vaknar i ottan i vanlig ordning och kliver hellre upp och passar Elton.
I morse var det dock för vår V70:s skull som jag var tidigt igång...den skulle lämnas i Frostkåge tidigt för bromsskivebyte!
 
Mycket tid rinner undan till att umgås och njuta och det är svårt att fylla ut dagarna med allas önskemål...vänner, bad, middagar, släkt och vänner vill ju träffas och njuta och umgås...
 
Idag har vi besökt staden för lite ärenden och ätit lunch på Arken. Men fy vad tröttsamt med den nya värmeböljan som är här igen..
Nåja. jag har i vart fall bestämt mig för något viktigt idag och hoppas att jag ska nå mina mål igen...
 
 
Snart är det slut på semester, glass, godis och vin...
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0