frustrerad och förmodligen stressad

Nu vill jag ha svar på vilken riktning min framtid ska ta, jag känner att mitt tålamod håller på att tryta. Det känns så frustrerande att inte veta, ha koll och fasta tider att följa.
Dessutom har jag dåligt samvete över att jag är arbetslös och utnyttjar systemet!? Jag vet att jag inte ska ha det, men dock så har jag det.
 
Nåja, den här veckan ska innehålla städ, sortering, rensning och flytt. Vi ska hjälpa Lisa att flytta hem en kort mellanlandning innan hon hittar sig ett boende i stan.
 
Igår följde jag ju Jörgen norrut på jobb och IKEA besök och idag ska jag diska, tvätta och sortera in inköpen till sina nya platser i vårt hem.
För en tid sedan köpte vi en ny spis, en spis med induktionshäll, vilket medförde en stor utrensning av mina kastruller. Vi har under en tid haft nästan för lite kastruller till matlagningen och därför investerade jag i några nya igår.
 
 
Några nya vita skålar fick också följa med hem, för de behövdes också bytas ut för de var repiga och utslitna.
 
 
Sen när man är på IKEA måste man ju bara fylla på förrådet av servetter och ljus.
 
 
Annat som följde med var lite sängkläder och en ny taklampa till Emmas rum. Sen sökte vi inspiration till vårt badrum som ska förnyas snart.
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0