Ett sista vedinlägg

I morse då väckaren ringde steg jag upp direkt för att gå och väcka två glada och förväntansfulla barn. Pontus börjar sexan i Byske, så ny skola och nya klasskamrater och lärare väntade honom.
 
När barnen var ivägskickade till skolan gick jag ut och fortsatte med vedstaplingen fram till elvatiden, sen gick jag in och duschade och begav mig till staden för diverse ärenden.
 
Bland annat köpte jag en snygg lasyr till altangolvet.
 
 
När jag sen kom hem gjorde jag klart vedstaplingen och krattade ihop skräpet i några högar. Så skönt att ha fått bort vedhögen!
 
 
 
När jag skulle gå in och laga middag kom det en lastbil med en pall Urtekram grejer som jag paketerade in mot regnet.
 
 
Nu ska vi se Idol härhemma. Ha det gott.
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0