Vardag igen.

Då var lovet över och jag skickade iväg två trötta barn till skolan i morse. Sen slötittade jag på TV ett tag innan jag tog tag i lite sysslor. Hann ut en stund i trädgården också. :)
 
Mitt på dagen åkte jag och "guben" till Byske för lite ärenden, fast främsta anledningen var att besöka pappas grav och göra den lite vårfin. Brorsan hade varit där någon dag tidigare och fixat dit kantstenen som kom i höstas men inte hanns gräva ned.
 
 
När vi kom hem igen återupptog jag trädgårds sysslorna. Jag har krattat bort de vissna torra bladen från alla perenna rabatter. Helt otroligt att kunna göra det redan nu men i år är krattningen verkligen klar innan första maj.
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0