Vänner

Vänner är något viktigt och underbart att ha, och igår hade jag en dag där jag umgicks med några av mina.
Allt här i livet har ju en fram- och en baksida eller om man vill uttrycka sig på ett annat sätt, något positivt eller negativt. Just nu försöker jag vända runt allt till det positiva och väljer att fokusera åt det hållet.
 
Hur som, så åt jag en god lunch på Morsans bar igår, tillsammans med goda vänner och det gav mig en massa positiv energi. Underbart att surra bort en halv dag bara så där.
 
Sen då jag kom hem och tagit emot barnen från skolan, satt jag och orienterade mig runt på af sida innan middag, som blev stekt stark korv och blomkålsmos och stekt korv och potatis till barnen.
 
 
Sen efter att maten stökats bort höll jag nästan på att glömma bort nästa vänbesök. Hockeykväll och surr med arbetskamrat.
Vi tippade lite på kvällens resultat och det var nära att det slog in mitt sista resultat. ;)
 
 
Kaffe och semla ingick också och det blev lite fusk för mig igår då, men gick säkert bort det nu i morse då jag gick 5,7 kilometer med min gåvän.
 
Direkt efter promenaden fixade jag snabbt till mig och begav mig ner till af för ett informationsmöte med start 10.15. Basinformation om af och A-kassa var dess innehåll.
 
Kram.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0