Trött..

Jag är lite trött idag och frustrerad över att jag aldrig lyckas med att sova ut på morgonen. Jag jobbade ju kväll i går så jag kom mig i säng mycket senare än vanligt, men that´s Life!
 
Jag gillar att jobba kväll och plocka upp varor ur kartonger och fylla på i hyllorna och göra fint. Påminner lite om min ogräsrensning, resultatet av att allt är i ordning  tillfredsställer mig på något sätt.
 
 
Just nu kämpar jag med att få ordning på vårat sovrum. Har renbäddat och dammtorkat och ska strax ge mig på allt glas därinne, fönstrerna och spegelväggen ska torkas av.
 
Jag hade egentligen tänkt smita undan dagens städning, för att träffa en kompis och äta lunch på stan, men sjukdom kom emellan.
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0