Sorgearbete..

Det som nu händer påminner väldigt mycket om när jag förlorade pappa. Skillnaden är att då var jag mer förberedd på förlusten och jag blev inte lika överaskad!
Den här förlusten är så mycket större på alla plan........
 
 
Det kändes ändå ganska bra när jag skrev inlägget om att värsta chocken har nog börjat gå över. Men sen kommer alla följd problem med att förlora ansvaret. Mina ögon är sällan helt torra...
 
 
Men tack till er alla som på något sätt tagit kontakt, det värmer min trasiga själ..
 
 
Jag har inte haft förmågan att klara av att gå till jobbet riktigt än, men siktar på att orka på måndag.
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du fixar det här vännen! O kommer starkare ur det. Varma kramar/ Martina

2013-09-27 @ 07:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0