misslyckas

Jag skrev nyss ett inlägg som bara försvann...börja om från början...
 
Den här fredagen har jag jobbat hårt för att städa upp och utföra mina sysslor på jobbet efter två ofrivilligt lediga dagar...
Håkan från Tidsam kom förbi och hjälpte mig att lösa bilage problemet i kassan. Sen satte han också upp en ny ljusramp över veckotidningarna som kan hjälpa mig att gå från näst bästa ICA Supermarketbutiken, till den bästa...
 
 
Efter middagen hemma tittade jag till pappas grav innan jag begav mig till Magnus i Åbyn för att leta kvitton...
 
 
I går var en sån där dag då jag hann mer än jag räknade med....städade, torkade, kokade och fixade...
 
 
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0