Full sysselsättning

Mitt humör har inte varit det riktigt bästa de sista dagarna, därför har jag dragit ner på bloggandet. Blir så stor risk för att jag skriver inlägg som blir väl ärliga och bittra då...
 
Jag jobbar min "sista" dag av "de sju" i kväll.
Nu när Jörgen har lite svårt med att böja sig och har ganska så ont i sin trasiga rygg, blir det ju mer jobb kvar till mig här hemma, jag har försökt fixa lite ute med gräsklippning och det eviga grusgångs renset.
 
 
Idag började jag morgonen med att åka till Åsa och få mitt hår klippt. Efter det gick jag in på ICA för inköp av höstblommor och sen åkte jag och planterade dom på pappas grav.
 
De blommor som satt där var delvis så frostkänsliga och deras tid börjar vara över. Jag blev nöjd över resultatet. Enkelt men fint!
 
 
 
Kram.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0