En liten olycka

Precis så här halkade jag på jobbet idag, fast med böjda armar. Det har ju regnat i natt och jag hade väl blöta skor och halkade i trapphuset när jag kom från bussen på morgonen.
Jag slog i ena underarmen rejält samt landade hårt på bröstryggen, nästan så luften gick ur mig.
Min första tanke då jag låg där var att nu är det väl min tur att spräcka en kota eller två i ryggen, men jag tror det har gått bra.
 
Jag har ett rejält blåmärke på underarmen och lite svårt att greppa saker ordentligt med vänsterhanden. Gissar att någon nerv fick sig en känga.
Men jag lever ju, hade kunnat sluta värre.
 
 
Kramisen.
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men usch.. det är livsfarligt det där med blöta skor och stentrappor!! Höll på att göra samma sak i somras när jag jobbade.. Skönt att det gick så pass bra i alla fall! <3

2013-09-21 @ 16:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0