Jobb

I dag har vi haft utbildning på mitt jobb, därför blev det jobb på min enda lediga dag på länge, nästa lediga dag infaller på torsdag till veckan.
 
Det har installerats Caschguard och i morgon kör vi igång! För kassörerna medför det inte så mycket nytt, däremot så är det mycket nytt för oss som ska redovisa och sköta om Caschguarden. Känns roligt med denna förändring och det känns också väldigt skönt att förhindra chans till oärlighet eller misstag som ger diffar.
 
Sen kan jag ändå tycka att det känns svårt att hantera den här känslan av sorg jag har av att jag inte får fortsätta vara huvudkassör/kassaledare. Det uppstod hela tiden frågor om hur vi ska göra för att lägga upp bra, fungerande rutiner med allt det nya Caschguard gör. Har jag rätt att tycka något, eller är det min ersättare som ska bestämma hur vi ska befästa de nya rutinerna?  
 
Annars då? Ja, plumsar man en sten i vattnet så blir det ringar på vattenytan. Det ena ger det andra och än kommer det att finnas efterdyningar....
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0