Städa på jobbet och hemma

Jahapp, tillfälligt tillbaka till mina gamla sysslor, det var det som gällde idag på jobbet.  Känns konstigt!
 
Dock kände jag mig ganska så stolt då jag var klar med de arbetsuppgifter som ska vara klart drygt två timmar tidigare nu med det nya schemat, än med det gamla. Jag hann också lägga in siffrorna i datorn...
 
Innan jag gick på lunch hade jag löst lite problematik till min efterträdare och rättat till tidningarna och städat upp i tidningshyllan. Fick ut jultidningarna också.
 
Väl hemma så blev det städning som gällde också. Lite golvtorkning i Pontus rum innan middag serverades och sen på med lite bonvax på golvet som fick torka lite innan fönster torkades och möbler bars upp...
 
Stolt kille sover nu i sitt nya rum. Dåliga Iphone bilder får visa lite...
 
 
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0