Spoky feeling

Jag fortsätter att tycka illa om de känslor/icke känslor som flödar på jobbet och inom mig...Jag jobbar med mitt sorgearbete helt enkelt...
 
Här hemma så är det fullt upp just nu, men fullt upp med att fylla upp lyckodepåerna kan man väl säga!?
Hur som så kom Johanna och Erik hem till Norrland mitt på dan i dag och jag gillar att vara en "hel familj" igen!
 
När Johanna och Erik kommer upp blir vi verkligen fullt hus här i och med att alla andra också kommer hem...;)
Ikväll blev det sen Tacomiddag med hela familjen samlad, me like!!
 
 
Emma och Pontus har klappat på magen, men definitivt lekt med den här gullungen!
 
 
 
 
Kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0