lördag

Jag var uppe först i morse, sen kom faktiskt sjusovar Emma ner redan vid åtta. Vi såg TV och slömyste tills resten av familjen vaknade och vi alla intog frukost vid normal lunchtid...
 
Erik och Johanna drog iväg på Gravidfotografering och jag tog en liten skogspromenad. Kan inte annat än att tycka det var en optimal ute dag idag. Sol och någon minusgrad.
 
 
Njöt av att hitta lite mossa till juldekorationerna. Fast egentligen gillar jag nog att betala dyrt för den mossan i butik, hellre än att det ska vara barmark och snart december!?
 
 
Under kvällen hade vi gäster på middag + Johanna, Erik, Mikael, Maria och Lisa.
Tyvärr är jag inte hundra i balans och känslorna angående min jobbsituation slår igenom allt för ofta...
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0