Illamående

Efter att ha skickat barnen till skolan åkte jag med Lisa till Tarsliden för mer tapetsering.
Här i Norrland har vi idag haft ett helt underbart vinterväder med endast några minusgrader och sol. Jag gillar det.
 
 
Det börjar ta form nu, huset de ska hyra, de har gjort bra färgval och bra val av tapeter. Idag tapetserade jag i vardagsrummet.
 
     
 
Eftersom Lisa skulle jobba i kväll och jag ta emot barnen när de kom från skolan, så åkte vi hem vid två. Väl hemma mikrade jag mig en sen lunch och utbildade mig vid datorn i Svenska spel.
Fick tyvärr lov att avbryta för jag började må så illa och blev matt...tog en timmes tupplur där på soffan innan jag fixade middag till barnen.
Illamåendet vill inte riktigt släppa och jag känner då att det är bäst att inte jobba i morgon, jag som aldrig brukar vara magsjuk. Hmm..
 
Kram.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Skit oxå, jag stannar på hotellet tills du är frisk..... ;)

2013-11-13 @ 23:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0