Äntligen

Under morgonen har jag förutom en massa telefonsamtal även jobbat med Postutbildningen, som nu äntligen är klar. Jag är nu certifierad så jag får jobba själv med Posthanteringen.
 
Känns också skönt att jag har fixat alla telefonsamtal så nu är almanackan nästan fullbokad fram till jul! ;)
Väntar bara svar från ett samtal...
 
Jag har också börjat med adventsstädning och mina köksfönster glänser som bara nytorkade glas kan göra. En liten julduk har också hittat sin plats på nya köksbordet.
 
 
Nej nu är pausen slut, ska skynda mig vidare ut och hämta in julgardiner och adventsstakar sen blir det en snabbdusch för jag ska iväg med Pontus på linsutprovning. Tänk vilken lycka för honom om det fungerar med linser!?
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0