Totalslut mammatant!

Det har varit skönt att jobba idag och riktigt roligt också, fast tröttheten anföll mig där på eftermiddagen.
 
När jag stod på busstationen och väntade på kvart över fyra bussen hem, passade jag på att ringa Maja och höra hur det var på lassa...men helt plötsligt inser jag att alla bussar har farit och jag står där själv väntandes på Drängsmarksbussen. Jag hade inte tänkt en tanke på att under loven brukar det vara Byskebussen man ska åka med och byta buss i Frostkåge!! Grrr...
 
Lite panikkänsla fick jag då jag insåg att Emma skulle hämtas på Fritids av mig och ingen annan i familjen kan/kunde...
Men jag löste det genom att gå och hämta "min" bil på jobbet som Lisa använde i dag. Blir då Jörgen som får ta hem Lisa samt Pontus som varit hos farmor. Allt löser sig!
 
Värmde lite rester till mig och Emma till middag, sen var all min energi slut...känns som en ångvält kört över min kropp, tror att all spänning på sista tiden börjar ta ut sin rätt!?
 
Näe nu ska jag röja av diskbänken och sen göra en riktigt tidig kväll!
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0