sportlovsonsdag

Skönt att vara hemma, fast det är svårt att släppa tankarna från sjukhuset.
Efter lunch här hemma, åkte vi ner till stan för några timmars åk i Vitbergsbacken jag och de små, samt Maja och Clara.
 
I måndags sov Emma över hos farmor och fick mysa på med henne. De pysslade och hade det bra. Idag var det Pontus tur, så efter middagen skjutsade Jörgen honom dit och jag smet upp till pappa en stund.
 
Eftersom pappa har fått feber och sänkan har vänt om uppåt igen fick han påbörja en annan sorts antibiotika kur i kväll igen. Men först tog de en blododling och en urinodling.
 
I morgon ska jag försöka jobba igen, känns som mina känslor har stabiliserat sig lite...så det ska nog gå bra.
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0