Lördag

Ordentlig sovmorgon idag sen frukost och lunch med familjen innan vi begav oss ner till stan. Jörgen dumpade av mig utanför lassa och åkte till optikern med Pontus för att få nya glas till sina bågar...en garantigrej.
Sen har Jörgen och barnen varit hos farfars medan jag har varit med pappa.
Far har haft en jobbig natt/förmiddag med mycket ångest och ilska...frustration över sin situation gissar vi...Maja har haft det tufft kan jag tänka mig...
 
Jag har haft en bra eftermiddag/kväll med pappa...blicken är klar men kroppen trött...blåsor i munnen och sår på läpparna...ont i halsen...
Det är jobbigt att se honom gå igenom detta...
 
Halv åtta vände jag hemåt och Magnus tog över och ska övernatta med pappa.
 
Nu ser jag "Andra chansen" med familjen och försöker släppa det tråkiga en stund.
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0