Prinsessbröllop

I går gjorde jag allt annat än det jag allra helst ville göra, nämligen sitta och titta på prinsessan Madelenes bröllop. Jag gjorde andra saker, både roliga och mindre roliga istället.
 
Infann mig klockan 10.00 i Åbyn, där jag och mina syskon fortsatte med att sortera pappas ägodelar i tre högar, slänga, ha kvar och skicka till auktionsfirman hög.
 
Det är många känslor i omlopp och jag kom hem gråtandes till Drängsmark vid tretiden. Då tog jag mig en dusch och fixade till mig för att gå ut med jobbet varvandes med att se på prinsessbrölloppet på TV:n.
 
Blev en riktigt trevlig middag/bowling kväll med goa arbetskamrater.
 
Idag har jag varit till Åbyn igen för mer sortering och i afton blev det äntligen ett besök hos Ove för inköp av lite växter.
Nu är amplarna på altan upphängda och krukorna fyllda av blomster.
 
   
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0