positivt överraskning

Jag tänkte faktiskt börja den här semestern med att städa, men så har det inte riktigt blivit, men det gör ingenting. Jag trodde att början av veckan skulle vara regnig och grå, så jag skulle kunna unna mig att vara inne och pyssla på...
 
Nåja, i dag har jag varit en sväng till Byske för att spola ut vaxproppar ur Emmas öron. Passade också på att betala pappas deklarations räkning på banken.
Tog ett underbart syskonkort av mina underbara små där på banken. Ett kort som visar hur de oftast är mot varandra, nära och omtänksamma.
 
 
Vi köpte också lite blommor och åkte till pappas grav och blev positivt överraskade med att se att gravstenen var på plats.
 
 
Jag köpte också tre Dahlior till mig själv som jag planterade i blombänken då jag kom hem.
 
 
Det blommar också i de andra rabatterna..
 
   
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0