Onsdag

Johanna flög hem i dag på morgonen, men redan om drygt tre veckor kommer hon tillbaka! Själv åker vi ner till Stockholm om drygt en vecka, så vi ses ju snart igen.
I går var vi ut till Kolviken och hälsade på de storas farmor och farfar och Johanna fick berätta något underbart för dem, nämligen att hon väntar smått i slutet av december. Jag får nu äntligen säga högt att jag ska bli mormor. Jag fick veta det redan då jag var ner själv till Stockholm för någon vecka sedan.
 
Yippi!! Jag ska bli mormor till detta lilla knyttet!!
 
 
Idag har jag renbäddat, plockat undan och sen på eftermiddagen var jag och klippte mig. Bara Emma ville följa med och efteråt bestämde vi oss för att beställa Pizza till middag. Medan Pizzorna blev klara besökte vi morfar igen.
 
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: maria

Grattis, Så underbart att du ska få glädjen att bli mormor. Det är underbart ska du veta. Kram

2013-06-20 @ 16:49:17
Postat av: Anonym

Kul, gratulerar :)

2013-06-22 @ 17:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0