Biter ihop

I morse då väckaren ringde, undrade jag hur dum man är, när man bokar in ett tandläkarbesök 8.10 på sin semester!?
Har sovit uruselt i natt. Det kanske berodde på det stundande besöket, samt att man har en tid att passa och  kanske för att det är fullmåne.. vad vet jag!? Inga hål och en massa tandsten som ska skrapas var dock ett hyggligt besked tandläkaren gav.
 
 
Dagarna går och än en gång "stör" något "jobbigt" mina tankar och gör mig nedstämd. Jag försöker ta kontakt och ordna....men det rinner bara ut i sanden...känner mig utanför och nonchalerad/ignorerad...förmodligen är det bara jag som känner så.....men är liksom jobbigt ändå!
 
 
I morgon måste jag fixa lite ärenden på stan. Ta ett foto till förnyelse av körkort, drop in på cellprov och förhoppningsvis hämta tapeter.
 
Kram.
 

Kommentarer
Postat av: maria

När du göra nytt körkort är det enklast att gå in på trafiksäkerhetsverket eller vad det nu heter, bredvid friskvårds. Där tar de kortet, du fyller i alla papper så är det klart. Lappen kommer om några dagar.

2013-06-28 @ 15:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0