söndag

En till strålande vacker vinterdag har passerat! Det är så vackert ute när träden är snötyngda och gnistrande i januarikylan.
Hela dagen har jag närt en liten tanke på att ta mig ut och fota och njuta av solen och ljuset...men somnade i soffan i stället!
 
Hade lite mer energi på eftermiddagen då jag ställde mig vid spisen och stekte en älgstek, skurade toan och städade i garderoben.
 
Samtidigt som jag funderar på varför jag är så låg och nedstämd och hur jag vill att mitt liv ska vara...hurdant jag kan hitta igen glädjen igen...varför jag så snabbt alltid tar åt mig vid kritik och alltid saknar känslan av att duga till?
 
Tja...imorgon är det måndag igen och jag ska försöka, verkligen försöka "passa" in i ekorrhjulet och känna mig nöjd och glad över livet.
Äta bra, röra på mig och framför allt tänka possitiva tankar om livet och mig själv! Ge mig själv lite beröm och possitiv feedback!!
 
Jag vill känna att jag duger som jag är...
 
I morgon är det slalomskola igen för de små, får se om jag får ihop det med yogan!?
 
 
När man ramlar reser man sig väl upp igen!?
 
Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0