måndag

Efter jobbet och intag av middag åkte jag iväg en stund till min pappa. Jag hade med mig lite tvättad tvätt och några matlådor.
Jag upplevde att pappas smärtlindring verkar ha hamnat på en hyfsad bra nivå nu och han säger själv att det är så också. Det är ju positivt.
Men det man ser som inte är positivt är hur bensvag pappa är och att det verkar bli lite sämre för varje gång vi ses, speciellt vänsterbenet är illa åtgånget. Pappa kan inte sitta ner så långa stunder innan det blir som en kramp i benet och han måste resa sig upp igen.
 
Jag hjälpte också till med att skriva pappas räkningar och posta iväg.
 
 
 
 
Det är inte så mycket man kan göra eller säga...det är som det är och det är inget som är bra med cancer!
 
Kram.

Kommentarer
Postat av: M

Han kanske blir påverkad av morfinet`tänkte på besnsvagheten, håll koll på hans mage, det brukar bli svårt att sköta magen utan hjälp i forma av bulkmedel.

2013-01-29 @ 15:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0