lördag

Jag har haft en bra dag i Åbyn tillsammans med min far medans Jörgen har varit på Edda och badat med barnen.
 
Vi har sorterat bort lite post och tidningshögar idag, samt städat under trappen där ytterkläderna ska hänga. Vi och vi förresten...pappa har läst ikapp i dagstidningarna medans jag städade! Bra arbetsfördelning! ;)
Två tvättar i tvättmaskinen blev det också.
 
I morgon ska vi försöka sortera och städa ur pappas garderob så de kläder han nu har behov av ska finnas lättillgängliga. Mycket är för stort och för gammalt så det ska vi hänga eller slänga bort! Mysbyxor och kläder utan knöliga sömmar är det som behövs då han ligger så pass mycket.
 
Sen ska jag också sätta en gryta på spisen med älgkött, som får puttra under dagen..
 
 
Kramisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0