Fredag.

Vardagen lunkar på..
 
Onsdagaftonen innebar slalomskola för de små, riktigt duktiga nybörjare må jag säga...sista halvtimmen fick de träna att åka i liften också.
 
 
 
I går efter jobbet somnade jag i soffan och fortsatte sen till sängen där efter halv elva. Är det vintertröttheten som har anfallit mig!?
 
I kväll har jag pratat med pappa och läget på smärtorna är detsamma och svaghetskänslan i ryggen och benen är påfallande stor tycker han.
En ny, annan sorts röntgen är gjord, men inget nytt har gått att se. Pappa har också fått rätt läkare och nu bytt till en ortopedläkare som genast kopplade upp en smärtläkare till pappa. Smärtläkaren höjde genast grunddosen morfin från 40mg x 2 till 70mg x 2.
Sen har röntgen hört av sig och de vill ta några kompletterande bilder på måndag..
Lilla älskade far vad du får kämpa, hoppas det blir mindre ont nu av den höjda morfindosen.
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0