Julstök och julstämmning

Vi åkte ner till stan efter lunch för att göra de sista inköpen. Strax före vi åkte ringde Mikael och ville ha hjälp att bli ansad i håret. Syrran ville också ha lite hjälp med ett inköp så vi delade upp oss lite.
 
Mikael före och efter...
 
   
 
Sen gick jag på stan och inhandlade lite småsaker som behövdes, samt de sista julklapparna. Besökte H&M också och shoppade upp mina sista presentpengar jag fick då jag fyllde år sist. Behövde mer vardagskläder, så några toppar och ett par byxor fick det bli.
Avslutade stadstrippen med matinköp på ICA och pizzainköp i Kåge. Vet ni vad? Jo det snöade på hemvägen, så nu hoppas jag att det får ligga kvar tills på julafton.
 
Väl hemma så har jag gjort laxröra och fruktsallad, färgat lite kläder och stökat på. Allt börjar vara klart och jag känner att vi ligger bra till med alla förberedelser.
 
Johanna fortsätter att dela med sig av sina bilder på Lilleman och har idag lyckats fånga hans leende. Så charmigt.
 
 
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0